Palm, RedHat 8.0, GNOME

Brukner, Ludek ludek.brukner na maniabarco.com
Úterý Listopad 5 07:01:29 CET 2002

> Moje nove dotazy:
> 1- kde nejlepe spoustet ten gpilotd, v rc.local? jake mu davate parametry?
> 2- ma to nekdo rozchozene na urovni synchronizace s Evolutionem na RH 8.0?
> 3- kde je nejake nastaveni conduitu pro Evolution? Hledam... a nenalezam.

Nevim, jak v RH8, ale ja mel velmi podobny problem v MDK9. Nakonec jsem to
nasel v Evolution -> Tools, tam je polozka Pilot. Pro Evolution je treba
nastavit conduity ECalendar,... Nemam ten system ted pred sebou, takze se
omlouvam za pripadne nepresnosti.

Co se gpilota tyce, ten se mi startuje sam (pomoci oaf) - nahodilo se to
automaticky po zkonfigurovani pilota. Nicmene, aby nebyl zivot uplne
jednoduchy, automaticky nastartovany gpilotd mi nefunguje (to muze byt
zpusobeno spoustou faktoru - pouzivym synchronizaci pres IR a devfs, takze
muzu mit napr. problem s pristupovymi pravy). Takze pokud chci
synchronizovat, spustim v terminalu "killall gpilotd; gpilotd ..." (stejne
parametry jako kdyz se startuje automaticky). gpilot pak pise do terminalu
spoustu obcas uzitecnych informaci.

Jestli chcete nejake konkretnejsi info, tak klidne soukrome.

Ludek Brukner