Orinoco&RH-7.2&kernel

David Trcka trcka na poda.cz
Úterý Listopad 5 07:59:25 CET 2002

On Tue, Nov 05, 2002 at 07:41:09AM +0100, parent na email.cz wrote:
> Jen mi nejde do hlavy, zda je jadro skutecne tak hloupe, ze si informace behem napr. sestavovani nedokaze zjistit alespon castecne samo. A proc to pri instalaci RH dokaze.

Motate hrusky s jabkama a jeste k tomu spatne.

1. jadro nemuze byt hloupe nebo chytre, jadro je jenom smes
kusu softwaru napsaneho ruznymi lidmi a sestaveneho jinymi lidmi
(potazmo Vami), tudiz mohou byt hloupi nebo chytri pouze ti lide.

2. detekovat HW pri _sestavovani_ jadra je k nicemu, protoze se
celkem casto stava, ze se jadro _zavadi_ na uplne jinem pocitaci.
To, ze instalacni jadro od RH detekuje vsemozny HW, je proto, ze
ho lide od RH takto sestavili. Vase jadro detekuje to, co jste mu
Vy rekl, ze ma detekovat.

3. nic Vam nebrani napsat a zverejnit chytrou utilitku, ktera
ocucha vlastni pocitac a podle pritomneho HW nastavi konfiguraci
jadra pro preklad, aby toto pri startu pritomny HW detekovalo.
Spousta novacku Vam bude vdecna.

> A uz vubec nechapu, proc se to xkrat podarilo zkompilovat a najednou nic.

Stava se i v lepsich rodinach. Projdete si znovu jeho konfiguraci.

--
David Trcka, network administrator
PODA s.r.o. - Internet Service Provider