vadny sektor

Matus Hrusovsky mhl na eposta.sk
Úterý Listopad 5 09:43:09 CET 2002

Dňa Ut 5. November 2002 08:45 Petr Klimovic napísal:
> kernel: hdb: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
> kernel: hdb: dma_intr: error=0x40 { UncorrectableError }, LBAsect=56153723,
> sector=27461564 kernel: end_request: I/O error, dev 03:44 (hdb), sector
> 27461564
>
> Jak zjistim na kterem oddile ta chyba je?

Ak mate Celeron a starsiu dosku(teraz neviem ci je to Intel ci Via ci co) tak
tam ziadna chyba nie je.

> A pripadne muze mi nekdo presneji rict zda se jedna o vadny sektor, nebo
> neco horsiho?

Netreba sa hned bat ale hladat na google: doska+cpu+chipset+kernel+chyba
Urcite zo ziadnou chybou nebudete na svete sam :-)

Aky mate kernel ?
S novym kernelom vam to uz nebude vypisovat, bola to chyba v starych
kerneloch, ale nie chyba HW, takze to len vypisovalo.
U nas to tak behalo 100% spolahlivo cca 2 roky, az na tie hlasky :-)
Momentalne s novym kernelom uz nic nevypisuje.

Matus