Šifrování pomocí Kmail 3.0.3

Boris Filipovič b.filipovic na centrum.cz
Úterý Listopad 5 09:58:55 CET 2002

Dne Fri, 1 Nov 2002 23:24:37 +0100
Štěpán Komárek <skomarek na tiscali.cz> napsal/a:

> Dobrý den
Taky,
> Po update na SuSE 8.1 cz již není Kmail schopen šifrovat poštu pomocí
> GnuPG. Toto se ale týká pouze starších klíčů a nebo těch, které byli
> vygenerovány starší verzí GnuPG (zkoušel jsem verzi 1.0.6). Nově
> vygenerovaný klíč funguje bez potíží (v distribuci je verze 1.0.7).
> Dešifrování a elektronický podpis jde bez potíží u všech klíčů. Pouze
> nemohu poštu šifrovat. V GnuPG problém asi nebude, jelikož soubory
> šifruje normálně. Je chyba v Kmailu nebo někde jinde? Děkuji za každou
> radu.
a co zkusit ty klíče vyexportovat, smazat je z keyringů, a naimportovat je
zpátky - vím, není to elegantní, ale za pokus by to stálo.

Taky tuším bylo něco ohledně nového formátu keyringů (a jak jej převést)  v
Changelogu, tak se do něj kdyžtak podívejte.

Boris Filipovič