Problem s openSSH - nejde navazat spojeni se serverem

Julius Loman lomo na lomo.sk
Úterý Listopad 5 15:53:53 CET 2002

skus sa pripojit cez openssh klienta
a daj parameter -v

a nemas nahodou v hosts.allow
ALL: PARANOID
a zaroven nekoreknty reverz na stroj odkial sa pripajas ?

pripadne ako vypada tvoj hosts.allow a hosts.deny ?