ADMIN: linux na linux.cz <-> cz.comp.linux

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Listopad 5 16:48:22 CET 2002

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
> David Ruzicka wrote:
> : Michal Ludvig wrote:
> : > Zdravim, vypada to, ze zdaleka ne vsechny prispevky, ktere chodi do
> : > konference pres e-mail se objevi v newsech. Ja pro cteni pouzivam
> : > server csnews.vslib.cz a zda se mi, ze se posledni dobou cim dal tim
> : > vetsi pocet prispevku cestou k newsserveru vypari.
> :
> : Muzu se jenom pridat. Pouzivam csnews.vslib.cz a news.telecom.cz a na
> : obou prispevky chybi. Juknete na to nekdo prosim :o)
> :
> [...]

Dekuji za upozorneni. Chyba byla na u me - bohuzel jsem si v ramci upgradu
news serveru neprecetl informace o vsech jeho novych vlastnostech, mj. o
antispamovem filtru, ktery ve starsi verzi nebyl a v novejsi zacal cile
cancelovat prispevky z gatewaye jako excessive multiposting (EMP). Doufam,
ze uz je to v poradku. Ale bohuzel, clanky, ktere jiz byly zcancelovany,
do newsu nedostanu...

S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229