OT: formulare na faktury jak na to ?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Listopad 5 17:31:32 CET 2002

   From: Vaclav Peroutka <vaclavp na s3group.cz>
   Date: Tue, 05 Nov 2002 15:24:48 +0100

Zdravím,

   > mam takovy maly "mezioborovy" dotaz - daji se nekde sehnat formulare,
   > treba do OpenOffice, pro ceske podnikatele ?

zatím bohužel ne. Český projekt lokalizace OpenOffice.org má v plánu něco
podobného připravit, ale bohužel se nám nedostávají lidské síly. Pokud by
se objevil někdo nebo nějaká společnost, která by se na tomto ráda
podílela, velmi rád jí pomohu a případně dodám informace/know-how, jak na
to.

   > Predstavoval jsem si to tak, ze by se nacucla nejaka stranka z disku (ne
   > z WWW serveru - offline) do Mozilly, kde by byl formular, tam by se
   > vyplnily udaje, pak by se kliklo na "Odeslat" a vytvorena faktura by se
   > ulozila na disk a/nebo poslala na tiskarnu.

Na tohle je ale opravdu ideální OpenOffice.org - můžete si to naprogramovat
v OpenOffice.org BASICu.

   > Prijemne (ale nikoli nutne) by bylo treba nejaky ComboBox s vyberem DPH
   > u jednotlivych polozek a vyber odberatelu (ktery by se treba musel
   > doplnovat do seznamu primo do te HTML sablony rucne), ale jak rikam,
   > tohle uz neni az tak potrebne.

Tohle v OpenOffice.org není problém. Dokonce to např. výrobky může tahat
z databáze...
--
Pavel Janík

die_if_kernel("Kernel gets FloatingPenguinUnit disabled trap", regs);
                  -- 2.2.16 arch/sparc/kernel/traps.c