Power Point for Linux

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Středa Listopad 6 00:32:45 CET 2002

Mon, Nov 04, 2002 ve 08:20:17PM +0100 OldFrog napsal(a):
# >
# >
# >>Podívejte se třeba na MagicPoint nebo PinPoint,
# >>http://www.Mew.org/mgp/
# >>http://sourceforge.net/projects/pinpoint/
# >>a vůbec na sourceforge.net.
# >>
# >>
# >Díky moc, už sosám:-)))
# >
#
# Osobne se primlouvam za pdftex - kdyz jej zvladnete,
# hodi se Vam nejen na prezentace. Umi i takove ty
# frajerinky jako prolnuti obrazku a pod.
#
# OldFrog.

Hmm. Je k tomu nekde nejake quick-howto? Prednasim na SLT a minule byly
stesky, ze lide z Linuxove sekce pouzivaji PowerPoint pod Windows. Chtel
jsem na to nedbat a PP pouzit (neb je jednoduchy, rychle a super funkcni),
ale Win mne klekly a jede mi uz bohuzel jen Linux a musim vymyslet, jak
udelat prezentaci. Moc se mi libi axpoint, ale ani po celodenni drine jsem
do nej nedostal rozumnou podporu cestiny. Tohle vypada (podle vaseho popisu)
slibne, ale kde k tomu sezenu jednoduchy popis? TeX pouzivam pouze na sazeni
publikaci, nikoliv na produkci animovanych prezentaci...

diky
--m.s.