elektronicke knihy v *.prc

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Listopad 6 09:57:34 CET 2002

On 06/11/2002, Petr Vanek wrote:

> jak si ctu tady ten thread, zda se mi, ze tady nikdo nezminil:
> existuje preci POSE - emulator Palmu pro linux. Nebavime se tady
> o pohodli, tisteni ani o nicem ninem, otazka zni da se cist, odpoved
> zni ano, pouzijte reader daneho formatu pro palm oss primo pod
> emulatorem a je vymalovano.

POSE potrebuje k behu obraz ROM s operacnim systemem a ten _legalne_
neziskate, nevlastnite-li Palm nebo nejste-li registrovanym vyvojarem
aplikaci pro PalmOS.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka