Zamcena obrazovka + <Ctrl><Alt><BSpc>

Tomáš Kašpárek kasparek na fit.vutbr.cz
Středa Listopad 6 10:13:07 CET 2002

On Wed, 6 Nov 2002, Petr Vlk Cizek wrote:

> Dobry den.
>
> Zjistil jsem, ze pokud zamknu obrazovku (lock screen), tak stale
> funguji globalni hotkeye - muzu shodit X pomoci kombinace
> <Ctrl><Alt><BSpc> a dostanu se na prompt, kde je prihlasen uzivatel.
> Tam uz muzu delat, co chci, pripadne si pustit "startx". Je to chyba
> nebo vlastnost? Pripadne, necha se nekde nastavit nasledujici chovani:
> pokud neznam heslo, bude fungovat jenom sitovy vypinac, po nabootovani
> se dostanu k loginu a koncim?

Pro skutecne uzamnceni pouzijte z konzole 'vlock -a', jinak sekvence
(Ctrl><Alt<BS> jde v konfiguraci XFree zakazat (XF86Config[-4] sekce se jsmenuje
Server Options nebo podobne - na to se podivejte do dokumentace.

Bye

--

	Tomas Kasparek (sioux), PhD student FIT VUT Brno
 	  tomas.kasparek@[seznam.cz,volny.cz]