OT: formulare na faktury jak na to ?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Listopad 6 10:05:15 CET 2002

   From: Petr Vanek <vanous na penguin.cz>
   Date: Wed, 6 Nov 2002 05:36:28 +0100

   > omluvam se, ze chytam za slovicka, prace oo.o vyvojaru si vazim, ale
   > prijde mi zvlastni psat "Dokonce to např. výrobky může tahat z
   > databáze..."            ^^^^^^^^^
   > myslim, ze je to jedna z nasich castych chyb - z nouze udelat cnost.
   > pise se 2002 a urcite veci jiz _jsou_ normalni.

:-) To je možné, že pro Tebe je to normální. Ale já se musím přiznat, že
jsem Windows nikdy nepoužíval déle než půl hodiny (a totéž platí u Wordu
a spol) a mé znalosti kancelářských balíků jsou menší než znalosti mé
manželky. Proto mi to přijde jako velmi zajímavá vlastnost.
--
Pavel Janík

The name of the command, woman, is an acronym for "w/o (without) man,"
since it doesn't use the man program."
                  -- An unknown author in GNU Emacs manual