Debian Woody a Lingea Lexicon 2002 (hra naslepo)

Michal Cihar cihar na email.cz
Středa Listopad 6 10:19:28 CET 2002

Zdravim

koukni se jak je spustena ona binarka z instalacniho skriptu (tusim
setup.sh). Da se to podle toho v pohode udelat. Jestli se ti to do zitra
nepovede, tak se na to muzu doma podivat (stejne si lexicon musim
nainstalovat). V dobe, kdy byl woody jeste unstable, jsem to na nem
nainstaloval v pohode, tak predpokladam, ze nyni to pujde taky.

	Michal Cihar