SquirrelMail ??

ondra na nem.pce.cz ondra na nem.pce.cz
Středa Listopad 6 14:06:03 CET 2002

dobry den,
> Dobry den,
>
>   byl zde dotaz, zda Vam jede ten imap server, zda se na nej pripojite
>   z locahosta (popr. ze stroje, kde Vam jede SquirrelMail).
>   Ja jsem ho shodou okolnosti instaloval pred tremi dny, menil jsme
>   smtp server z Postfixu na Qmail, a i protokoly pro stahovani (resp.
>   programy), takze jsem zacal znovu. Nevim jestli to tu zaznelo, jaky
>   pouzivate IMAP server? Mate ho spravne zadan? Pouzil jste script
>   configure? Stahl jste novou verzi?
mam posledni verzi SquirrelMailu z netu
pouzivam slackware, ale nejsem schopen co rict co mi tam jede za
imap (zjistil sem pouze toto) :
OK [CAPABILITY IMAP4 IMAP4REV1 LOGIN-REFERRALS
AUTH=LOGIN] nem.pce.cz IMAP4rev1 2000.287

pouzil sem script configure ale nevim co tam mam nastavit za imap
server...
ale nejak to fungovat musi, protoze kdyz zadam spatne heslo, tak
mi to rekne ze sem zadal spatne heslo, kdyz zadam spravne tak
hodi tu hlasku co predtim...

Ondra