WineX a virtualni pamet 2

Garalda garalda na email.cz
Středa Listopad 6 14:41:43 CET 2002

Preji hezky den,

Pokud nikoho nenapada v cem je problem (viz. muj predchozi dotaz a konec tohoto mailu), netusite prosim nekdo co to znamena, kdyz mi po te hlasce o nedostatku virtualni pameti vypise wine:

[pro dkii.exe]:
err:win32:_EnterSysLevel (0x407cc788, level 2): Holding 0x4086c46c, level 3. Expect deadlock

[pro starcraft.exe]:
err:win32:_EnterSysLevel (0x40812788, level 2): Holding 0x408b246c, level 3. Expect deadlock!

Hledal jsem na netu, ale nikde jsem zadne reseni nenasel :(

Diky
   Garalda

Email.cz -----> Vaše emailová schránka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Pošta zdarma!