.htaccess

Stanislav Mařík s.marik na worldonline.cz
Středa Listopad 6 15:41:52 CET 2002

Ahoj,
mám problém, který jsem v archivu nenašel nebo přehlédl.

Podle dokumentace jsem si vytvořil .htaccess, který jsem umístil do adresáře který chci povolit jen některým uživatelům. Do httpd.conf jsem dopsal alias pro tento adresář s řádkem AllowOwerride AuthConfig.
Založil jsem uživatele htpassword -c /etc/httpd/conf/users standa. V souboru .htaccess je plná cesta k users.
Problém je, že když hci otevřít ten adresář tak se mi to zeptá na jméno a heslo, ale po zadání se to zeptá znovu a nepustí mě to tam.
Práva k souborům mám snad dobře. Nevíte co s tím?
Standa