pracovni plocha v gnome

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Listopad 6 16:31:49 CET 2002

> Zdravim,
> pracuji na MDK 9.0 vetsinou pod KDE.
> Ted bzch chtel ykusit i Gnome ktere se mi moc libi, ale na pracovni
> plose se mi nezobrazi jedina ikona, jedina slozka. Pod KDE samozrejme
> vidim veskere soubory a slozky na plose... proc je nevidim v Gnome...

Mno mozna to spatne chapu, ale nemate nahodou na mysli, ze jste si v KDE dal
na plochu nejake soubory a ty ted v Gnome nevidite? To by mohlo byt tim, ze
plocha jako takova je pouze adresar na disku. Takze kdyz neco date na
plochu, tak to vlastne nakopirujete do urciteho adresare. A je celkem
pravdepodobne, ze Gnome a KDE pouzivaji jine adresare, ktere jsou pro ne
plochou. Takze jedine zkusit hledat ty soubory na disku.

TNX