Zestihlovani Redhatu II - zavislosti

Petr Chloupek petrch na regnet.cz
Středa Listopad 6 16:59:03 CET 2002

v praxi se da provozovat linux na par vykopirovanych souborech z
distribuce.
uplne minimalni instalace je asi bzimage a staticky kompilovany bash
v binu, na 30mb se da vmestnat vsechno co potrebujete pro routovani
v siti (kdyz se nijak neomezujete, proste kopirujete soubory z distra).
pokud openldap nepotrebujete, klidne se ho zbavte, nicemu to nevadi,
je to zavislost kvuli modulu do apache, samotny apache jej nepotrebuje.
a i kdyby to neco zpusobilo, staci jej opet nainstalovat. obecne jde
vetsinou provozovat binarku, pokud jsou dostupne knihovny vypsane
pomoci ldd (pokud knihovna nezavisi na dalsich knihovnach, ale to
neni bezne u standardnich baliku).