SB Live! 5.1 - problem se zvukem

Tomas Smetana xsmetana na nymfe25.fi.muni.cz
Středa Listopad 6 18:07:22 CET 2002

On Wed, 6 Nov 2002, Landa Martin wrote:

> Dobry den,
> v archivu teto konference jsem nasel thread o stejnem
> problemu, ktery bych potreboval zrovna vyresit, ale nejak to
> nebylo zakonceno. Chtel bych se zeptat, jak tento problem
> vyresit (alespon kvalitni stereo kdyz ne 5.1)?
> Mam reproduktory 5.1, a z prostredniho reproduktoru je slyset
> pouze digitalni sum pri prehravani zvuku. Z predniho leveho a
> praveho reproduktoru leze sice normalni zvuk, ale smichany s
> nejakym sumem (nelze odstranit zadnym beznym nastavenim v
> alsamixeru, ani pri konfiguraci v yastu2). Zadni reproduktory
> [...]

  Ten thread jsem zalozil nejspis ja, takze... Uplne vyresesno to nemam,
ale neco prece: Nejprve poznamenam, ze ALSA drivery jsem nezkousel,
pouzivam oss z jadra 2.4.19. Taky budete potrebovat emu-tools ze
sourceforge.net/projects/emu10k1.
  Pokud chcete zvuk do prostredniho reproduktoru, je treba pridat cestu ze
zdroje (treba Pcm): emu-dspmgr -l"Pcm L:Analog Center" -l"Pcm R:Analog
Center" (syntaxi si nejsem jist, ale 'man emu-dspmgr' by Vam melo pomoci).
Je urcite dobre na tuto cestu pridat i nejaky patch (tusim, ze se jmenuje
vol) na ovladani hlasitosti. Tohle je jedine, co jsem pridaval do skriptu
distribuovaneho s emu-tools.
  Vetsina ostatnich veci je potom uz zalezitosti jednotlivych programu
(takze: 'man mplayer' a hodne stesti...). Nejake informace lze vycist i z
diskuse na zminovanych strankach emu-tools...
  Kdyby mel nekdo nejake dalsi zkusenosti, uvital bych, kdyby se o ne
podelil.

S pozdravem
Tomas Smetana