Debian, KDE a GNOME vedle sebe

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Středa Listopad 6 19:33:51 CET 2002

On Wed, Nov 06, 2002 at 10:48:20AM +0100, Krata wrote:
> Aha no tak jsem lhal :) pridaval jsem unstable. Ale to neni ten problem.
> On ten balicek uplne normalne najde jenom mi chce odinstalovat vse co se
> tvari jako KDE a to nechci. Chci mit jak gnome2 tak kde.

	Asi (urcite) niektory z balikov, ktory chces nainstalovat nejakym
sposobom konfliktuje s uz nainstalovanym... Chcelo by to viac info
(command-line, co presne vyhodi apt ako chybu, ake baliky chces
instalovat...)

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

The ability to cook, clean, frag, and setup a wireless network.
		-- #5, Top 32 Things Nerds Look For In A Girl