LInux Dokumentacni projekt Ano ci Nie ??

OldFrog oldfrog na volny.cz
Středa Listopad 6 23:28:33 CET 2002

1)

LDP2

    - ano, pro zacatecnika az stredne pokrocileho urcite koupit

2)

Principy a problemy operacniho systemu unix
(Ludek Skocovsky 1993, Science, 288 stran)

    - everygreen unixu, bez ni ani ranu
    - stale k sehnani

3)

Programovaci jazyk C
(Kerninghan & Ritchie 1978 (?), Alfa, Bratislava 1989, 250 stran)

    - pokud byste chtel vzit predeslou publikaci za slovo
    - everygreen jazyka C, bez nej ani "hello, world" :-)
    - nizka sehnatelnost (?)

4)

Cesky manual k SuSE linuxu

    -  lze stahnout v pdf, informacni hodnota velika zejmena pro
zacatecnika,
    -  neni vazana vyhradne na SuSE linux, dosti strucna, 500stran,
    -  vhodna pro prvni seznamani s linuxovymi tematy (tisk, jadro,
moduly, server)

5)

Databaze instalacni podpory SuSE

   - on-line na webu, mozna naleznete odpoved na svoji otazku

OldFrog.