Re: základní info BFU Turbolinux

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 7 02:48:17 CET 2002

On Tue, 5 Nov 2002, Petr Novotný wrote:

> Tak jsem si nainstaloval Turbolinux 6.5 a nějak nechápu. chtěl bych se s tím poprat, jako jsem se popral s pasqily typu 95. Kdo mi to trochu přiblíží ? Díky

Záleží co potřebujete ?
Nejlepší se spojit s někým kdo již má nějaký Linux a kdo k vám může přijít
i domů a poradit přímo.

Také je lepší začít s nějakou rozšířenější distribucí ke kterým najdete
nějakou dokumentaci v češtině. (SUSE, RH)
Pro úplného začátečníka bych asi zvolil zakoupit SUSE která má u sebe
knihy, sice nevím jak kvalitní SUSE nemám.