Samba - tisk na tiskarne na jine podsiti

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Listopad 7 11:11:41 CET 2002

> Domnivam se, vas problem spociva v nepredavani NetBios paketu z jedne site
> do druhe. Jedna se o broadcast packety tcp a udp ktere jdou na dst port
> 137,138,139.  Pokud pingnete z Windows napr. Ping pc03 (pc03 lezi v druhe
> siti) Resolvuje se vam NetBios jmeno na IP Adresu? Pokud ne, videl bych
> problem tady.

Uhodl jste to presne. Ping na ip adresu v druhe siti funguje spolehlive,
ping na jmeno pocitace v druhe siti pise "Neznamy hostitel".
Kde ale hledat problem? Retezec FORWARD na tom routovacim pocitaci je
nastaven takto

iptables -P FORWARD DROP
iptables -A FORWARD -i ppp0 -m state --state RELATED,ESTABLISHED -j ACCEPT
iptables -A FORWARD -i eth0 -j ACCEPT
iptables -A FORWARD -i eth1 -j ACCEPT

takze by cokoliv z eth0 do eth1 a obracene melo prolezt. Zkusel jsem to pro
jistotu i s policy nastavene na ACCEPT, ale vysledek stejny.

S pozdravem Zdenek Bohm