your mail

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Listopad 7 12:08:43 CET 2002

On  0,  wrote:

> Pripajam sa. Aj pre nas system plati - akokolvek prijemne mame
> GUI a akokolvek podporujeme export a import nejakych externych
> dat, spusta zakaznikov povie "ja si chcem veci napisat v Exceli
> a poslat vam ich" alebo "to je fajn a pekne, ale v tomto policku
> mojho spreadsheetu potrebujem mat hodnotu z vasho systemu".
> A to iste potom na inej urovni v podobe ActiveX controls a.p.
>
> Vo Windows prostredi je to trivialne. Na Linuxe je to skor zriedkavost
> a ak aj, zavisi to od systemu. Jeden ma KParts, druhy bonobo,
> treti uno a o ich zluceni sa sice obcas hovori, ale nic moc nevidiet.
> [...]

řekl jste to možná z více praktičtějšího pohledu - děkuji. Ta konkurence v
Linuxu (Open věcech) není na škodu, ale není NIKDO, kdo by to pořádně
integroval. Chybí tady firmy jako Logica, Experti, AutoCont atd. atd. prostě
takoví ti GOLD partneři, kteří udělají řešení na klíč. Většinou mám pocit,
že je to spíše bastlení jednotlivostí (mail, web) a s jednotným řešením pro
přímou PODPORU PODNIKÁNÍ to mám zatím jen málo společného.

MK