Cdrecord pali, ale nevypali

Michal Sviga dama na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 7 15:37:20 CET 2002

> Kdyby byla, tak to ani nebude cist. Spis by mne zajmal ten vypis 'cdrecord
> -scnabus'. Co to tam je za ten paskvil s id 0,0,0 ? a pokazde jiny paskvil
> ? Jetli je to ta palicka, tak se vubec divim ze je s ni cdrecord vubec
> ochoten pracovat. S jinym jadrem (a tim i jinym ide-scsi.o) to dela taky ?

Ten paskvil se objevoval po problemu s palenim. Po restartu to je zase ok.

Mam ted cdrecord 1.11 a zda se, ze je to o neco lepsi. Laserem to urcite neni.
Podarilo se mi neco vypalit na jine medium cdrw.
Zrejme tedy asi bude problem s medii PLATINUM. Po mnoha pokusech mi to obcas
jede a obcas ne. Mam jich 50ks takze je z ceho zkouset.

Vyznate se nekdo v tech mediich, co je dobre atp?
S pozdavem

Michal Sviga

e-mail: m na dama.cz
ICQ: 151650399