kxkbd v KDE-3.x - cerna magie ??

j.taimr j.taimr na chello.nl
Čtvrtek Listopad 7 21:21:53 CET 2002

Zdravim vsechny,
uvizl jsem v problemu po upgrade na KDE 3.0 a dalsi postup na 3.1 (resp.
3.0.8) to nevyresil:
Prepinam us <-> cz klavesnici a mam namapovane klavesy tak, ze v ceskem modu
mi pri podrzeni praveho Alt horni radka pise stejne znaky, jako jsou
dostupne v us modu, tj. !@#$%... .
V KDE 2.0 az 2.2.2 jsem nemel nejmensich problemu. Po upgrade us klavesnice
chodi, cz taky, ale pravy Alt jsem ztratil. Zadne nastaveni v kxkbmap mi to
nevrati zpatky, at delam co chci. Pritom:
setxkbmap cz
bezi korektne a nasadi ceskou klavesnici, chovajici se jako predtim a
setxkbmap us
to vrati zase zpatky.
Navic, coz jsem pri predchozich kxkbmap nikdy nezaznamenal, cas od casu se
stane, ze jedna z map 'zamrzne' = at prepinam jak prepinam (pomoci
kxkbmap), zustane tam furt to, co bylo pred tim. Zpatky se muzu vratit bud
a)novym prilogovanim
b)pomoci setxkbmap <to_co_chci>
Mate nekdo predstavu, co bych mel zkusit, resp. setkali jste se s podobnym
problemem ?
Diky.
--
Jan Taimr