LCP paket a Contactel

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Listopad 8 09:27:24 CET 2002

jozka na razdva.cz wrote/napsal:
: Dobry den,
:
: mam prosbu na zacatku tydne jsem hledal odpoved na svuj problem
: ohledne dial-up pripojeni pres contactel v suse 8.1. Odpovedi se
: mi dostalo (diky za ni):
:
: U Contactelu je potřeba poslat LCP paket dříve, než naskočí ten
: login prompt.

  To jsem psal já někdy v noci :-)

  Detailněji, je potřeba změnit chat-script. Nebo je potřeba říct tomu
grafickému udělátku, že po CONNECT (navázání spojení modemů) má rovnou
začít posílat LCP a nepokoušet se autentizovat. To je všechno.

  Posílám moji konfiguraci pro Contactel, ale protože nemám rád
grafická klikátka, jsou to jenom textové soubory.

/etc/ppp/contactel/chat

ABORT BUSY
ABORT "NO CARRIER"
ABORT "NO DIALTONE"
TIMEOUT 60
''
"AT S7=45 S0=0 M1 L1 V1 X3 &c1 E1 Q0" OK
ATDT,971101211 CONNECT
''

/etc/ppp/options

lock

/etc/ppp/peers/contactel

name muj_login na mybox.cz
remotename contactel
usepeerdns
connect '/usr/sbin/chat -f /etc/ppp/contactel.chat -V -S'
defaultroute
modem crtscts
noipdefault
/dev/modem
linkname contactel
nodetach
115200

/etc/ppp/chap-secrets

# client		server		secret
muj_login na mybox.cz	contactel	moje_heslo

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/