DJBDNS

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Listopad 8 09:29:14 CET 2002

: 	Zdravim
: Pouzival jste nekdo %SUBJ% v lokalni siti
: (tj. bez moznosti konexe na root DNS servery)
: Nejak se mi to nedari rozchodit.
: Postupovaj sje presne podle navodu z www.root.cz.

   Ano, mám ho tak doma (občas se připojí k nadřízeným serverům - když
vytočím modem, ale jinak jede sám).

: V 'Life with DJBDNS' jsem se docetl, ze dnscache nemuze bezet na
: stejne adrese, jako tinydns. Nevite, co je na tom pravdy

   Ano, to je pravda. V dokumentaci jsou většinou pravdivé informace :-)

: TIP: Pred polozenim dotazu si nejprve prectete dokumentaci k programu

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/