recke znaky v Linuxu

Pátek Listopad 8 10:52:22 CET 2002

On Thu, 7 Nov 2002, Martin Sanda wrote:

> No, dopadlo to nějak divně. Nejdřív jsem zjišťoval, kam to vlastně ukládá, až
> pak jsem zjistil, že to nejspíš cpe pouze na výstup na konzoli a že to asi
> musím přesměrovat na soubor. Když jsem to udělal, tak vzniknul 4MB bumblíček
> ve kterým jsou při zobrazení v mozille samý čínský znaky? (ten doc je
> oskenovaná zOCRkovaná knížka o 250 stranách :o)

Mozna je to jeden z tech .doc-u, kde je vyznam znaku definovan pouzitym
fontem. Cili interne je text v buhvijakem kodovani (a rozhodne jinem, nez
by vyplyvalo z udaju v souboru), ale je nastaven takovy font, ze to
vizualne vypada dobre. :P

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."