Orinoco&RH-7.2&kernel

Ales Kovacik ales na unitip.com
Pátek Listopad 8 11:43:09 CET 2002

Pro zmirneni trapeni mohu poradit na vyzkouseni LRP- Linux Router Projekt:
http://leaf.sourceforge.net
Existuje nekolik predkompilovanych jader, vcetne modulu a pro dalsi potreby
jsou k dispozici dalsi .lrp moduly (pcmcia,orinoco,SMB,wget ....).

Strucne:
boot systemu z DOSu (FAT 16, disk staci 100MB)
zavadec Syslinux
cela distribuce bezi z RAMdisku, HDD se zastavuje = vyssi narok na RAM,
takze 32 MB je opravdu minimum, s 64MB se uz da pracovat.

Pro tohle pouziti je stvoreny. V souboru syslinux.cfg se nastavi potrebne
moduly a velikost RAMdisku. Po prihlaseni se vse konfiguruje pomoci lrcfg.
Plna podpora PCMCIA a Orinoco. Je mozne zkompilovat vlastni jadro, ale
vetsinou je to zbytecne.
Konkretne distribuce Bering bezi na jadre 2.4.18 vcetne iptables.

Urcite stoji za vyzkouseni, vetsina ISP je pouziva, ja taky ;-)
Dalsi info muzu poskytnout.

Ales K.

-----Original Message-----
From: parent na email.cz [mailto:parent na email.cz]
Sent: Tuesday, November 05, 2002 7:41 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Orinoco&RH-7.2&kernel

Pane OldFrog, diky, budu se ucit kompilovat.
Jinak, jak jsem psal, s ORINOCEM jsem nekompiloval nic.
Jeste k tem verzim:
Mam RH-7.2, kompiluji jadro 2.4.19.
S velikosti bzImage jadra jsem se seknul:o)
Jen mi nejde do hlavy, zda je jadro skutecne tak hloupe, ze si informace
behem napr. sestavovani nedokaze zjistit alespon castecne samo. A proc to
pri instalaci RH dokaze.
A uz vubec nechapu, proc se to xkrat podarilo zkompilovat a najednou nic.
Tak zatim a naschle.

Martin Zajdlik

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002