Automaticke spusteni programu na uploadnuty soubor pres FTP?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Listopad 8 14:53:05 CET 2002

	Zdravim,

	na jednu blbustku by potesilo mit moznost na kazdy uploadovany
soubor s urcitou priponou pres FTP spustit automaticky nejaky program
na prechroupani. Zkousim wu-ftpd a hrat si s /etc/ftpconversions,
ale pro upload jsem neuspel. Pri downloadu to funguje vyborne.
Zkousel jsem neco takovedleho:
 :.dxb: : :/usr/bin/head %s:T_REG::pokus
 :   : :.dxb:/usr/bin/head %s:T_REG::pokus

Koukal jsem do dokumentace k tomu a nejakeho FAQu a nic dal  jsem
nevymyslel. Na mail listu od wu-ftpd to nekdo resil, ale vysledek
take zadny (vyjma sledovani /var/log/xfrelog a poustet to dle
nej). :-(

	Majkl

--
  Bc. Michal Dobes

  TES s.r.o.  (Testing of Energy Systems)
  Prazska 597,  Trebic 674 01,  Czech Republic
  Tel: +420-568 838 425  Fax: +420-568 838 427
  mailto:dobes na tesnet.cz