nelze nastavit UDMA5 v SuSE 8.1

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Listopad 8 22:59:52 CET 2002

On Thu, Nov 07, 2002 at 10:18:43AM +0100, Ludek Bartek wrote:
> Dobry den,
> k Vasemu druhemu dotazu,  mam dojem (at me nekdo opravi pokud se
> pletu), ze ide-scsi se sice zadava jako parametr prislusny disk, ale
> vetsinou pak emuluje scsi na celem ide-kanalu.

Od určité doby se mi to tak skutečně děje, ale stačí do parametrů
jádra dát 'hdc=ide-scsi hdd=ide-cd' a je to zase v pořádku. Ale myslím,
že pokud se bude přistupovat k CD (DVD) přes SCSI emulaci, neměla
by to být velká tragédie.

Jinak se k tématu vyjadřuje i odpověď

  http://sdb.suse.cz/en/sdb/html/81_ide-scsi.html

ale osobně jsem s initial ramdiskem hýbat nepotřeboval.

                                                     Michal Kubeček