Po urcite dobe neco uplne zaplnilo rootovsky FS ext3

Zdenek Habala zhabala na telecom.cz
Sobota Listopad 9 09:56:15 CET 2002

No to je prave to co jsem uz zkousel. Jenze podle vypisu du je zabrano jen
67MB viz

4980    /etc
6796    /bin
11552   /sbin
22178   /lib/modules/2.4.18-14/kernel/drivers
27276   /lib/modules/2.4.18-14/kernel
27573   /lib/modules/2.4.18-14
27574   /lib/modules
43884   /lib
67653   /

vynechal jsem ty drobky. Takze mi nekde neco sezralo cca 300MB. A dokonce to
sezralo i prostor rezervovany pro roota. A kdyz smazu nejaky soubor, cimz
uvolnim misto tak je to misto v kratkem case zase sezrano.

Diky Zdenek