heeelp pls:GRUB na win partisne

Alda apetrovicky na volny.cz
Sobota Listopad 9 13:44:43 CET 2002

dát disk s windowzama jako primár, nabootovat z win boot diskety a dát fdisk
/mbr (vytvorí Master Boot Record)

Ales Petrovicky

"Judy" <xthovt na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:20021030103902.7c9e26b1.xthovt na seznam.cz...

> nutne potrebuji pomoci:
> nainstaloval jsem si lilo do mbr, a pak jsem chtel tamtez nainstalovat i
grub, jenze ouvej jsem jej dal na partisnu kde jsou wokna, takze ted se mi
spusti lilo a pri kliknuti na win se mi spusti grub, u nejz zase pri
kliknuti na win se mi opet spusti grub, pak zase grub, grub, grub, ..... uz
z toho blbnu.