Po urcite dobe neco uplne zaplnilo rootovsky FS ext3

Zdenek Habala zhabala na telecom.cz
Sobota Listopad 9 13:49:12 CET 2002

> ja mam s ext3 soubor .journal primo v / tak se pomoci ls -al / podivejte
> zda tam je a jak je velky.. To du -x / Vam ho neukaze.

Tak nevim, ted jsem k tomu stroji prisel, soubor .journal tam nemam.
tune2fs -l vypisuje, ze inode pro journal je 8. V debugfs stat<8> vypisuje
size:8388608. Ale co je nejzajimavejsi, tak najednou je na tom fs 284MB
volneho mista.

Filesystem           1K-blocks      Used Available Use% Mounted on
/dev/sda6               379608     75922    284086  22% /

To by me tedy desne zajimalo, jak to mozne. Nic jsem s nim nedelal. Zadny
uzivatel na ten stroj nema pristup.

Nenapada nekoho neco ?

Zdenek