ORINOCO ani nepipne-prosime,pomozte

parent na email.cz parent na email.cz
Sobota Listopad 9 21:41:43 CET 2002

Dobry den

Tak je ten muj problem do jiste miry vyresen: Pri kompilaci jadra jsem mylne predpokladal, ze se mi provede jista autodetekce hardwarem ktera se pak promitne do implicintniho nastaveni jadra. Tim jsem se nikdy nedostal ke kolonce, kde se urcuje typ procesoru a jadro vzdy zkompiloval s jeho skutecnym implicitnim nasatvenim procesoru Pentium III. Z toho duvodu se mi jadro nerozjelo na 166 MHz procesoru.
Do jadra jsem tedy nyni zakompiloval jak s procesorem 386(protoze jsem nechtel riskovat, ze se mi vyssi verze enchytne), tak s naprosto vsemi volbami pro Wavelan, Orinoco, PCMCIA apod.
Po restartu mi ale system PCMCIA kartu Orinoco gold zasunutou v redukci ISA vubec nenasel, respektive ani si nepipnul, trebaze udaje byly, zda se, nastaveny dobre a v souboru /etc/sysnet(nebo tak nejak)/pcmcia bylo zadano yes a i82365, tedy stejne, jako na firemnim routeru, kde to beha bez problemu. Karta ani nepipnula. Je pipnuti otazkou ciste podpory jadra, nebo pipne az za predpokladu sptavne nadefinovanych parametru v adresari /etc/pcmcia, jako je config.opts, wireles2_cs apod.?

Predem mnohorat dekuji za jakoukoli radu, jsem uz uplne hyn.
S pranim hezkeho dne

Martin Zajdlik

Email.cz -----> Vaše emailová schránka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Pošta zdarma!