ORINOCO ani nepipne-prosime,pomozte

Karel Kral co-as na quick.cz
Neděle Listopad 10 07:17:26 CET 2002

Dobry den,

Dne so 9. listopad 2002 21:41 jste napsal(a):

> problemu. Karta ani nepipnula. Je pipnuti otazkou ciste podpory jadra, nebo
> pipne az za predpokladu sptavne nadefinovanych parametru v adresari
> /etc/pcmcia, jako je config.opts, wireles2_cs apod.?

Takhle vypada u me /etc/sysconfig/pcmcia pro Vami zminovanou ISA redukci:

PCMCIA=yes
PCIC=i82365
PCIC_OPTS="extra_sockets=1"
CORE_OPTS=
CARDMGR_OPTS=

ISA redukce mi chodi s defaultnim kernelem jiz od RH 6.2 (tusim ze 2.2.14).
Akorat jsem musel kompilovat pcmcia. PCI redukci jsem s i82365 nerozchodil (a
to podle zdrojaku by to melo jit) a jeli me pres yenta (RH7.3 - 2.4.18-neco).

Dale pak zalezi jestli budete pouzivat wvlan_cs ci jiny. To si edituju v
/etc/pcmci/config. Parametry jsem drive (na ISA redukcich) predaval bude pres
config.opts (orinoco_cs) a nebo pres wireless.opts (wvlan_cs). V novejsich
verzich (PCI) to delam pomoci iwconfig (wireless......rpm). Ted z hlavy
nenapisu jak je to presne provazano. Kdyz jsem nechal vyhledavat v googlu
PCIC_OPTS nasel jsem spoustu navodu jak rozchodit orinoco na ruznych
kombinacich HW a kernelu ;-)

S pozdravem
Karel Kral