instalace sitovky v konzole

Bronislav Klapuch html na net2001.cz
Neděle Listopad 10 13:24:00 CET 2002

Domnival jsem se, ze jsem po roce prace s linuxem nejsem zacatecnikem, ale
zrejme se nevyhnu otazce na trivialni vec. V distribuci RH 7.1 i 7.2 je
obsazen linuxconf, takze neni problem nastavit sitovku, a priradit ji IP
adresu. V distribuci RH 7.3 lze s omezenou funkcnosti pouzit i linuxconf z
minule distribuce. V RH 8.0 vsak toto nelze pouzit. Pocitac neni
nejnovejsi, takze nepouzivam XWINDOWS.
Potrebuji pripojit sitovku a priradit ji IP adresu.

Podadte mi prosim, jak to provest v konzoli, ktery soubor a jak editovat.
pouzivam sitovku ne2000 kompaktibilni, tedy modul "ne". Pri pouziti insmod
ne hleda ovladac.

Pripadne jiny konfigurator. Netconfig neni dostatecny. Zminena sitovka neni
jedine sitove pripojeni. Dalsim je wireless pcmcia karta, ktera je
pripojena bez problemu.

B. Klapuch