klavesnice a mys v konzoli

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Listopad 10 19:02:48 CET 2002

>muzete mi nekdo poradit jak v RH8 prepnout v konzoli klavesnici na
>anglickou? Pokud skocim do Xek, tak mi funguje bez problemu Shift-Shift
>zkratka, ale nevim jak to prepinat v konzoli...

V textove konzoli se casto prepina pomoci <pause> klavesy (vedle <scroll
lock>).
Predpoklad - natazena klavesova mapa typu us/cz. Priklad:

# loadkeys /usr/share/kbd/keymaps/i386/qwerty/cz-lat2-prog.map.gz

>Pak mam jeste problem s mysi. Dokud neskocim do Xek funguje mys v
>konzoli bez problemu. V Xkach rovnez. Po ukonceni Xek mi vsak mys zacne
>blbnout a nastane efekt praveho horniho rohu :-(
>Pouzivam KDE, mys Logitech a mam v X configuraku nastaveno mys s koleckem.

Nektere mysi PS2 neumi poradne fungovat zaroven v X a v konzoli. Reseni
neznam,
nicmene mne zajima :-). Snad pripojeni pres USB? Jake potrebuji moduly?

OldFrog.