Test priepustnosti siete v case

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Listopad 11 09:32:15 CET 2002

> Potrebujem nakopnut na nejaku utilitku , ktora otestuje priepustnost
> (maximalnu  prenosovu kapacitu testovacej siete) pocas 1 - tyzdna. Moze
> byt aj nieco s grafickym vystupom.
> Hladal som na Freshmeate ale vacsina aplikacii sa mi zda prilis robustna.

Otestovat nieco na maximum = pustit nieco co odstavi druhych.
Napr. staci si pustit MRTG a pustit nejaky skaredy floodping.
Linku totalne zahlti a je vidno kapacitu. Pokial sa jedna o test nejakych
vacsich rychlosti (100Mb/s) tak pustit nejaky velky tok dat a zacyklit
routovanie :-))

Ine riesenia typu: Raz za cas pustim ping, vyratam cas odozvy porovnam s
tabukou a priradim pribliznu rychlost siete nepovazujem za presne.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2