CVS a webdevel

Matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Listopad 11 09:39:57 CET 2002

Brytro vincuju,

snazim se rozhodit CVS na lokalnim devel serveru.

Problem #1: Jak cvs donutit, aby se na server logovala pres ssh???
Zkousim to uz asi 2 hodiny podle ruznych navodu, co jsem kde nasel, ale
porad nic. Nechci instalovat cygwin ci podobna zverstva...

Problem #2:
cvs je urceno predevsim pro spravu webaplikaci, cili potrebuju, aby si
apache nejak sahal do te cvs repository a tahal aktualni, resp. zmenene
verze.
Nasel jsem modul mod_cvs a pak nejaky perl script, ktery by to mel
zajistit.
Vzhledem k tomu, ze si nechci rozvrtat cely system, rad bych se poptal,
jak to resi ti, kteri to resi a jake s tim maji zkusenosti
(mod_cvs/perlsrcipt/jina_moznost...?).

diky
Matthes