mod_perl a PUT metoda?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Listopad 11 10:37:13 CET 2002

	Zdravim,

	je mozno nejak pomoci mod_perl (nebo neceho jineho) obslouzit
PUT pozadavek tak, aby predavana data sla primo na vstup skriptu
a ten je zpracovaval? Pomoci PHP se mi to nepovedlo, tam se to nacpe
do souboru a skript pak dostane promenou s odkazem na soubor,
tak hledam neco, jak tohle obejit.
Jde o to, ze mam jakousi bednu a ta cas od casu vyplivne binarni
soubor o velikosti cca 6-8 GB a ja z toho potrebuji jen "par"
bajtu rozhazenych sem tam. Ukladat to prvne na disk je na IA32 samo
o sobe trosku problem a zbytecne. Bedynka umi bud HTTP PUT nebo
FTP STORE.

	Majkl