CVS a webdevel

Matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Listopad 11 10:51:51 CET 2002

> CVSROOT=:ext:login na server.name:/home/devel/cvs
> CVS_RSH=ssh

Tohle by bylo v pohode, kdyby mi sshd bezel na standartnim portu 22.
Bezi na jinem portu a problem je ten, ze jsem neprisel na to, jak to
predat cvs, ktere vola $CVS_RSH. Kdyz pridam parametry pro ssh do
$CVS_RSH, stezuje si, ze prikaz ssh -p xx neexistuje, kdyz si udelam
samostatny script, kde bude jen ssh -p xx a jmeno scriptu dam jako
$CVS_RHS, ssh rve, ze ma malo argumentu (neni zadane jmeno serveru).
Kdyz pridam cislo portu za :ext:login na server:XX, cvs mi rekne, ze
argument port akceptuje jen pro :pserver atd.
Je to jako behat v kole jak veverka, uz mi z toho docela hrabe...

> ja som si urobil specialneho pouzivatela, ktory najprv rucne urobi cvs
> checkout a potom v crontabe podla zelania: cvs -q -z 9 update -d -C -P
> (mam to cez ssh a authorized_keys)

Hm, ale tohle neni moc "realtime" reseni... Potreboval bych, aby
soubory, s kterymi se pracuje byly dostupne hned po ulozeni webserveru.
Znate to, porad se testuje a preuklada...

M.