CVS a webdevel

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Listopad 11 11:01:18 CET 2002

On Mon, Nov 11, 2002 at 10:51:51AM +0100, Matthes wrote:

> Hm, ale tohle neni moc "realtime" reseni... Potreboval bych, aby
> soubory, s kterymi se pracuje byly dostupne hned po ulozeni webserveru.
> Znate to, porad se testuje a preuklada...

crontab:
* * * * * blabla  nestaci? kazdu minutu? ;-) nie je to realtime, ale v
praxi by to malo stacit, nie? pripadne si doplnte do CVSROOT/loginfo:

DEFAULT (echo ""; id; echo %s; date; cat) >> /home/devel/cvs/CVSROOT/commitlog

blabla /home/devel/cvs/CVSROOT/log.pl %s -f /home/devel/cvs/CVSROOT/commitlog -m devel na mail.adresa

a keby bol niekto taky netrpezlivy, ze mu to kazdu minutu nestaci, tak
nech si to rucne stiahne - mail po commite mu pride

mozno existuje aj nejake ine riesenie, ale mne toto staci

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE