OpenOffice

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Listopad 11 11:06:19 CET 2002

On 11/11/2002, Matthes wrote:

> chtel jsem se optat, jestli je nejaka moznost, jak odinstalovat
> komponenty OO, ktere nepotrebuji nejkou jinou, lidskou cestou nez
> rucnim mazanim metodou pokus => konec => reinstalace. Z OO potrabuji
> v zasade jen writer na psani, ostatni mi je na nic a tech 174MB na
> disku bych umel vyuzit i jinak ;) Mam verzi OO-1.0.0-RC4 CZ.

Nepta se to nahodou pri instalaci na to, co chcete instalovat? Nerad
bych mlzil, uz je to nejaky ten tyden, co jsem instalaci delal a navic
jsem kompletni, ale mam zato, ze instalovane komponenty snad volit lze.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka