ip route

Michael Kojdl kojdl na exact.cz
Pondělí Listopad 11 15:09:33 CET 2002

Zdarec, potrebuju vyresit nasledujici problem a nejak nevim jak na to:-)

mam masinu s Debian Woody dva ethernety eth0 a eth1
eth0 jde do internetu a je na ni navazenejch vic ip ktrey se potom za pomoci iptables -t nat ... premaskovavaji z PUBLIC na PRIVATE a z5

eth1 je lokalni 192.168.0

potrebuju vyresit toto kdyz v lokalni siti nekdo zmeni privatni IP na public IP aby mi vse slapalo jak ma tznm. normalen muze internetit a nemusi menit GW a nic proste jen zmeni sve lokalni(premaskovavane) IP na verejne... dostal sem se jen tak daleko
ze mi ty ipecka routoval k serveru ale dal nic...

tusim ze sem to udelal
$ip ro XXX.YYY.ZZZ.1 dev eth1

ale dal nevim pomoc...

(samozdrejme ta IP nebude navazana na serveru)

                        192.168.0                     XXX.YYY.ZZZ.
       lokalni sit <----------------> SERVER <---------------> Internet

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.