Debian Woody a Lingea Lexicon 2002 (hra naslepo)

Martin Bajer email na martinbajer.cz
Pondělí Listopad 11 15:30:39 CET 2002

On So, 2002-11-09 at 16:36, Michal Cihar wrote:
> Nasledujicim postupem jsem to prave nainstaloval:
> # export LD_LIBRARY_PATH=./bin7/
> # export LINVER=bin7
> # export PWD=/cdrom
> # bin7/setup.bin  -path=/cdrom/

pri zprovozneni se mi osvedcil nasledujici postup:

- obsah CD zkopiruji na disk treba do adresare
- v terminalu se prihlasim "su -" na roota a nainstaluji font s
vyslovnosti skriptem "font_install"
- na panelu, popř. v menu window manageru, si vytvořím spouštěč, který
odkazuje na "/usr/share/lexicon/lexicon"
- nepotrebne binarni (napr. bin7 na MDK 9.0) a slovnikove soubory
(slovenština) vymazu

--
Martin Bajer 'fict10n'
http://martinbajer.cz/