zcom XI-725 USB

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Pondělí Listopad 11 16:57:22 CET 2002

Dobry den,

chtel bych se zeptat nekoho, kdo ma zkusenosti s konfiguraci USB wireless
klienta ZCOM XI-725 pod Linuxem.

Vse provadim s balickem linux-wlan-ng verze 0.1.16-pre9, podle navodu
zprovoznim klienta, on zacne blikat, nahodim jeho TCP/IP konfiguraci a vse
se zda byt OK, az na to, ze na AP,  ktery je pobliz se nedostanu.

Pouzivam na siti WEP, mozna ho mam spatne nastaveny, moc konfiguraci pomoci
wlanctl-ng nerozumim, ale snazim se. MOhl by mi prosim nekdo zaslat
parametry k wlanctl, kterymi bych definoval ESSID a klic pro WEP? Funguje
to nekomu?

Diky, klidne piste na soukromy mail, zaslu moje dosavadni vysledky a
uvidime.

Jan Povolny