OpenOffice

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Pondělí Listopad 11 19:27:52 CET 2002

On Mon, 11 Nov 2002, OldFrog wrote:

> Me osobne prijde pomale akorat prekreslovani textu, pokud
> roluji strankou nahoru/dolu.

Mne zase rolovani, jako takove prislo docela rychle. Obzvlaste kdyz jsem
si udelal testovaci dokument, ktery mel cca 32000 stranek (byly v nem
styly, obrazky tabylky) a scrolovalo to porad bez vetsich problemu. Ale
uznavam, ze nepiseme kazdy den vicesvazkovy slovnik :-), takze ten pokus
byl vicemene k nicemu.

> Jinak bych rad vyjadril na tomto ponekud nevhodnem miste
> svuj velky obdiv tvurcum ceske mutace OO, stava se postupne
> dobre pouzitelnym nastrojem :-). Dik!
>
> Mala  otazecka - umoznuje OO vytvorit z tabulky graf?

Ano a postup je velmi podobny, jako vsude jinde (excel, Calc602, ...)

	MOJE

--
Tomas Konir
Brno