isdn pripojeni - delsi - zaver

walker paveva na seznam.cz
Úterý Listopad 12 07:23:30 CET 2002

Vsem dekuji za pomoc a rady. Vse jsem si vyresil nasledovne:
- kppp ci ppp vubec nepouzivam (prestoze na CD s ovladaci jsou i AT prikazy k tomu memu modemu, tak nefunguji, oblibena hlaska ERROR me uz znechutila)
- pomoci programu conf-isdn-account jsem si nastavil pripojeni isdn, da se pomoci neho i pripojovat, ale ja to nepouzivam
- k nastartovani isdn pouzivam prikaz >>  isdn start << , pravda musim byt jako root, ale na tom uz taky pracuji,
- k pripojeni pouzivam prikaz >> /etc/isdn/ip-up a ip-down << (doufam, ze jsem to napsal dobre)

Takze vsem dekuji

walker