Mini-distribuce

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Listopad 12 09:27:56 CET 2002

On 11/11/2002, Petr Tomasek wrote:

> Muzete nekdo doporucit distribuci pro 386SX/ 4MRAM /40M HDD?
>
> Melo by na tom behat vi-cko (o TeX-u si asi muzu zdat, leda, ze bych
> provedl radikalni cistku... :-((( ), a mela by na tom chodit sit
> (prenaseni souboru z/na jiny linux - stacilo by ssh, coz ale vzhledem
> k tomu, ze je to bez kopru asi bez predmetne...)

Jaka minidistribuce, to bohuzel netusim, ale mel jsem presne stejny
router a behal mi na tom Red Hat Linux 4.2, jenom instalaci jsem musel
udelat v jinem pocitaci. Nicmene to bylo uz hodne na hrane a treba
takovy man bash na tom stroji znamenal asi minutu chroupani disku nez se
dostavil vysledek :)

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka